Over Marijke

Hallo!

Wat slim dat je deze blog leest! Op deze blog vind je namelijk allerlei tips en adviezen over het soepel laten lopen van een kantoor.

Dat is dus superhandig voor secretaresses, receptionistes en persoonlijk assistenten, kortom: iedereen die met de backoffice van kantoren te maken heeft.

 

Je wilt vast weten wie ik ben? Mijn naam is Marijke. Ik ben van de zomer 43 geworden en ik ben de trotse moeder van 2 zonen, Sem en Marco. Daarnaast ben ik alweer jaren getrouwd met Wim. Best een gelukkig leventje, al zeg ik het zelf.

Verder werk ik al jaren als secretaresse. Ik vind het heerlijk om een manusje van alles te zijn. Vroeger werkte ik op kleine kantoren, maar tegenwoordig zit ik bij een groot bedrijf en ondersteun ik het management. Maar natuurlijk zijn de kleine zaken nog steeds belangrijk!

Is er onderhoud nodig aan de kopieerapparaten? Of moet er een vergaderzaal geregeld worden? Geen probleem! Ik regel het!

Liefs van Marijke

 

Wil je informatie, heb je vragen of wil je een artikel laten plaatsen neem dan contact met mij op.

[contact-form-7 id=”535″ title=”Contact form 1″]